دستگاه شستشوی التراسونیک رومیزی

1.دستگاه شستشوی التراسونیک رومیزی

دستگاه شستشوی التراسونیک رومیزی شرکت نیوساد سازه برای استفاده در محیط‌های آزمایشگاهی، محیط کار و استفاده شخصی با ابعاد کوچک طراحی و ساخته شده است. 

2.معرفی اجزا و کارکرد دستگاه شستشوی التراسونیک

دستگاه شستشوی اولتراسونیک رومیزی از مخزن و  ترنسدیوسر تشکیل شده است. مخزن دستگاه شستشوی اولتراسونیک از جنس استنلس استیل و حجم آن بر اساس ابعاد قطعه قابل سفارش می باشد. امواج الترسونیک در دستگاه شستشوی التراسونیک به وسیله ترنسدیوسر های منتشر شده و به محلول التراسونیک منتقل می شود. تعداد ترنسدیوسر ها برا اساس حجم مخزن و قدرت شستشو مشخص شده و به دیواره مخزن متصل شده یا داخل باکس های التراسونیک قرار داده می شوند. امواج التراسونیک منتشر شده در در محلول شستشو با تغییر جهت و شکل باعث از بین بردن آلودگی‌ها و روغن‌ها از روی قطعات می شوند.

3. ویژگی های دستگاه التراسونیک شرکت نیو ساد سازه 

دستگاه‌ شستشوی التراسونیک تک مرحله ای رومیزی شرکت نیوساد سازه معمولاً با قابلیت تنظیم قدرت التراسونیک، زمان شستشو و میزان حرارت محلول شستشو عرضه شده و دارای صفحه نمایش و کنترل دیجیتال برای تنظیمات مختلف و مانیتور کردن فعالیت است. دستگاه اولتراسونیک شرکت نیوساد سازه  از 0.5 تا 30 لیتر و در دو فرکانس 28 و 40 کیلوهرتز به فروش میرسد.

4.کاربرد دستگاه التراسونیک

 دستگاه شستشوی التراسونیک در بیمارستان ها، دندان پزشکی، طلا فروشی، طلاسازی، برد موبایل، ساعت، عینک، آریشگاه و … بصورت شخصی یا کاری جهت شستشوی سریع و دقیق مورد استفاده قرار می گیرد